جدیدترین مطالب دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت آرشا این افتخار را دارد که در راستای خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی، اقدام به طراحی سایت با استفاده از استاندارد های w3school ، به صورت کاملا قالب اختصاصی ،به صورت تضمینی نمایید.
هدف ما رضایت مشتری میباشد در همین راستا شرکت آرشا اقدام به طراحی سایت و پرداخت هزینه بعد از اتمام کار کار نموده است.
09032560768
09103612915
https://webarsha.ir/
https://www.instagram.com/asm.p.13/

بکس بادی 1 اینچ تفنگی تایتیان

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۱۶ ب.ظ

بکس بادی 1 اینچ تفنگی تایتیان ( تیتان) دارای گشتاور خروجی 2200 نیوتون متر مخصوص باز و بسته کردن مهره های چرخ کامیون و کارهای سنگین می باشد. درایو خروجی این بکس بادی 1 اینچ و وزن 8 کیلوگرم است. برای کنترل راحت تر داخل بسته یک عدد دسته D شکل قرار دارد، که با دو عدد پیچ در قسمت بالا نصب می شود و باعث استفاده راحت تر دستگاه می شود.

حداقل فشار هوای مورد نیاز برای کارکرد آن 6.3 بار است، در صورتی که بخوایم حداکثر گشتاور خروجی را داشته باشد بهتر است فشار آن بالاتر انتخاب شود. مکانیزم عملکرد بکس بادی تفنگی 1 اینچ تایتیان از نوع دو چکشه (twin hammer) است. حداکثر سایز مهره استاندارد پیشنهادی برای این محصول سایز 45 میلی متر است و بهتر است مهره بالاتر از آن انتخاب نشود.

طول شفت خروجی این بکس بادی 4 سانتی متر است که داخل بکس قرار می گیرد، معمولا یک رابط کمکی به آن اضافه می کنند که راحت تر چرخ های کامیون مخصوصا چرخ های عقب را باز کند. توصیه می شود برای طول عمر بیشتر آن به نکات نگه داری توجه کنید. بهتر است در مسیر پمپ باد رطوبت گیر نصب کنید تا از نفوذ آب و رطوبت به داخل بکس بادی جلوگیری شود. هنگامی که برای مدت طولانی استفاده نمی کنید بهتر است آن را داخل کارتن بزارید و کنار آن از چند عدد رطوبت گیر استفاده شود. بهتر است به صورت مداوم از ورودی هوا روغن کاری گردد. از نفوذ گرد و خاک به داخل آن جلوگیری کنید.

یکی از سوال هایی که ممکن است شما هم در مورد این مدل داشته باشید امکان کار کردن با باد خود ماشین است، در صورتی که فشار باد کامیون شما بالاتر از 6.3 بار یا 90 psi  باشد به راحتی کار می کند. این بکس بادی 7 روز مهت تست داره یعنی ظرف مدت هفت روز پس از خرید در صورتی که به کارتون نیاد در صورت نداشتن خط و خش روی دستگاه می تونید مرجوع کنید.

خرید بکس بادی 1 اینچ تفنگی با کمترین قیمت 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی