جدیدترین مطالب دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت آرشا این افتخار را دارد که در راستای خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی، اقدام به طراحی سایت با استفاده از استاندارد های w3school ، به صورت کاملا قالب اختصاصی ،به صورت تضمینی نمایید.
هدف ما رضایت مشتری میباشد در همین راستا شرکت آرشا اقدام به طراحی سایت و پرداخت هزینه بعد از اتمام کار کار نموده است.
09032560768
09103612915
https://webarsha.ir/
https://www.instagram.com/asm.p.13/

متر لیزری نرکسون مدل Nisto T5

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۶ ق.ظ

متر لیزری نرکسون مدل Nisto T5 مجهز به دوربین و صفحه نمایش رنگی است و قابلیت استفاده در فضای باز و نور آفتاب تا برد 120 متر را با دقت بالایی دارد. ارتباط با کامپیوتر از طریق کابل امکان پذیر است. برای حمل بهتر و راحتی استفاده مجهز به کیف برزنتی و بند دستی است.

 

همچین پشت این متر لیزری مجهز به رزوه 1/4 اینچی است که قابلیت نصب روی سه پایه را دارد. بدنه‌ی این متر به‌شکلی طراحی شده که مقاومت بالایی دربرابر نفوذ رطوبت و گردوخاک دارد و همین موضوع موجب شده تا متر بتواند استاندارد IP54 را اخذ کند. داشتن بردی بالا برای این متر لیزری در کنار دقت بالایش، یکی از مزایای این محصول است. از آنجایی که دیدن نقطه‌ی لیزر در فاصله‌ی 120 متری بسیار دشوار است؛ روی بدنه‌ی این متر لیزری یک دوربین قرار دارد تا کاربر بتواند از محل دقیق نقطه‌ی لیزر بخصوص در فضای بیرون و زیر نور آفتاب آگاه شود. قیمت بسیار پایین در کنار تمامی امکاناتی دارد این محصول را به یکی از پر فروش ترین متر لیزری های دوربین دار بازار تبدیل کرده است. این متر لیزری دارای 12 ماه گارانتی است.

مشخصات فنی  ... 

برد: 120 متر 

دوربین: دارد

خطا: 2 میلی متر 

صفحه نمایش رنگی: دارد

قابلیت زوم تا 4 برابر 

مجهز به دوربین 4 مگاپیگسل

رنگ لیزر: قرمز 

قابلیت اندازه گیری: طول، مساحت، حجم، قضیه فیثاغورث و زاویه 

خرید متر لیزری نرکسون 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۸
کورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی