جدیدترین مطالب دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت آرشا این افتخار را دارد که در راستای خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی، اقدام به طراحی سایت با استفاده از استاندارد های w3school ، به صورت کاملا قالب اختصاصی ،به صورت تضمینی نمایید.
هدف ما رضایت مشتری میباشد در همین راستا شرکت آرشا اقدام به طراحی سایت و پرداخت هزینه بعد از اتمام کار کار نموده است.
09032560768
09103612915
https://webarsha.ir/
https://www.instagram.com/asm.p.13/

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

تابلو سفالی

یکی از مهم ترین عناصر در طراحی داخلی، استفاده از تابلو هاست که می توانند موجب تغییرات زیادی در دکوراسیون شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۱۷
کورش

بالابر هیدرولیکی چیست

بالابر هیدرولیکی نوعی بالابر است که در آن از نیروی هیدرولیک استفاده می شود و دارای انواع مختلفی نیز می باشد. بالابر هیدرولیک یکی از پرفروش ترین انواع بالابر در ایران می باشد که از انواع آن می توان به بالابر هیدرولیک خانگی ، بالابر هیدرولیکی فروشگاهی ، بالابر هیدرولیکی انبار ، بالابر هیدرولیکی نفر بر ، بالابر هیدرولیک ویلچربر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی و … اشاره کرد.

سامانه‌های هیدرولیک که یکی از زیرمجموعه کلی سامانه‌های انرژی سیالات هستند (نوع دیگر پنوماتیک است)، برای انتقال انرژی استفاده می‌شوند. مزیت هیدرولیک نسبت به روش‌های انتقال انرژی مکانیکی و الکتریکی، قابلیت افزایش نیرو در حین انتقال و تغییر سریع جهت حرکت است؛ از آنجا که در هیدرولیک انتقال انرژی با کمک یک سیال هیدرولیک انجام می‌شود و سیالات به طور کلی قابلیت شکل‌پذیری دارند و می‌توان آن‌ها را از مسیرهای دلخواه عبور داد.

بالابر هیدرولیک به دلایل مختلفی از قبیل اشغال فضای کم، هزینه بصرفه آن ، درصد خرابی پایین قطعات، امنیت خوب، نیازمند نبودن به موتورخانه و … باعث محبوبیت در بین استفاده کنندگان شده است.

بالابر هیدرولیک در ابتدا بیشتر در صنعت و مشاغل استفاده می شد اما امروزه از آن برای جا به جایی نفرات نیز از آن استفاده می شود. در فروشگاه ها نیز هم برای جا به جایی بار و هم جا به جایی نفر از این نوع بالابرهای هیدرولیک استفاده می شود.

در سیستم بالابر هیدرولیک از جریان سیال پرفشار در لوله ها برا انتقال قدرت استفاده می شود. دارای طراحی ساده ای می باشد زیرا از اجزای محرک کمتری در آن استفاده شده است، همین طراحی ساده باعث افزایش راندمان این محصول به نسبت دیگر سیستم های مکانیکی موجود شده است.

کاور بدنه خودرو 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۱
کورش