جدیدترین مطالب دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت آرشا این افتخار را دارد که در راستای خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی، اقدام به طراحی سایت با استفاده از استاندارد های w3school ، به صورت کاملا قالب اختصاصی ،به صورت تضمینی نمایید.
هدف ما رضایت مشتری میباشد در همین راستا شرکت آرشا اقدام به طراحی سایت و پرداخت هزینه بعد از اتمام کار کار نموده است.
09032560768
09103612915
https://webarsha.ir/
https://www.instagram.com/asm.p.13/

پولیش بادی وکیوم دار مدل 1011

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۳۳ ق.ظ

دستگاه سنباده زن - پولیش بادی اوربیتال وکیوم دار مدل 1011 ساخت مشترک چین - تایوان شرکت bodun tools است. این دستگاه قابیلت گردش با سرعت 10000 دور در دقیقه را دارد. سرعت گردش آن با استفاده از پیچی که در ورودی هوا قرار دارد به آسانی قابل کنترل است. نوع حرکت دستگاه اوربیتال است که علاوه بر جرکت دورانی حول محور مرکزی دستگاه، دارای جرکت نوسانی با دامنه 4.8 میلی متر است. ورودی هوا این سنباده بادی 3/8 اینچ (میلی متر) بوده و برای رسیدن به حداکثر سرعت و گشتاور خروجی باید فشار هوای بالاتر از 6.3 بار (90psi) باشد. میزان مصرف باد دستگاه به طور میانگین 340 لیتر در دقیقه بوده و بهتر است از یک منبع هوا با حجم بزرگ استفاده کرد. روشن کردن و استفاده از دستگاه بسیار ساده است و از مهم ترین مزایای این دستگاه نسبت به نمونه های برقی، وزن کم و طراحی جمع و جور است. برای روشن کردن فقط کافی است کلیدی که در بالای دستگاه است با استفاده از کف دست به سمت پایین فشار داد.

 

 

سنباده زن - پولیش بادی مدل 1011 وکیوم دار بوده و دارای کیسه براده است و براده‌ها را در کیسه مخصوص جمع می کند. طراحی این دستگاه ارگونومیک و کم حجم بوده و کار کردن با آن راحت است. این دستگاه دارای سیستم میکروفیلتر است و گرد و غبار را بدون کوچکترین نقصی مکش می‌کند. ترمز پد سنباده‌زنی برای جلوگیری از آسیب سطح کار و همچنین قابلیت تنظیم سرعت برطبق نوع کار، از دیگر ویژگی‌های مطلوب این دستگاه است. پد این دستگاه به دو صورت 5 اینچ و 6 اینچ قابل خرید و استفاده است. پد 5 اینچ دارای 5 سوراخ در سطح آن و پد 6 اینچ دارای 6 سوراخ برای مکش گرد و خاک از سطح کار است. این دستگاه مانند همه ابزارهای بادی برای داشتن عمر مفید بیشتر، نیاز به روغن کاری منظم و سیستم رطوبت زنی خودکار دارد.

مشخصات فنی ...

کشور سازنده: چین 

گارانتی: 7 روز مهلت تست یا 12 ماه گارانتی اطلس ابزار 

سرعت گردش: 10000 دور در دقیقه 

قابلیت مکش گرد و خاک 

خرید و قیمت پولیش بادی مدل 1011 زیر قیمت دیجی کالا 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۸
کورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی