جدیدترین مطالب دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت آرشا این افتخار را دارد که در راستای خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی، اقدام به طراحی سایت با استفاده از استاندارد های w3school ، به صورت کاملا قالب اختصاصی ،به صورت تضمینی نمایید.
هدف ما رضایت مشتری میباشد در همین راستا شرکت آرشا اقدام به طراحی سایت و پرداخت هزینه بعد از اتمام کار کار نموده است.
09032560768
09103612915
https://webarsha.ir/
https://www.instagram.com/asm.p.13/

دریل بادی هنگ جی مدل HJ-505HA

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۳۱ ب.ظ

دریل بادی هنگ جی مدل HJ-505HA ساخت شرکت هنگ جی تولز(hengjie tools) چین است. مناسب سوراخ کاری صنعتی است. دارای موتور قدرتمند با حداکثر سرعت 1800 دور در دقیقه است. این محصول دارای چرخ دنده سیاره آزاد سه گانه می باشد که عملکرد روان و عمر طولانی آن را فراهم می کند.

دریل بادی مدل HJ-505HA بدلیل دارا بودن مکانیسم بادی بهترین کارایی و کاربری آسان و با خستگی کمتر را برای اپراتور به همراه دارد. سه نظام این دریل بادی از نوع آچار خور با قطر حداکثر 10 میلی متر است. دریل بادی به نسبت دریل برقی دارای قدرت بالاتر و طول عمر بیشتر است.

بدنه این محصول از آلیاژ فلزی بسیار مستحکم می باشد و همچنین دارای طراحی دسته ارگونومیک می باشد این محصول اورجینال بوده و مخصوص کارهای صنعتی و کارهای حرفه ای بوده و انتخاب خاص پسندان می باشد. اگزوز دریل بادی در پایین قرار دارد. این دریل بادی رو میتوانید با گارانتی یک ساله و یا مهلت تست 7 روزه تهیه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۲
کورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی