جدیدترین مطالب دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت آرشا این افتخار را دارد که در راستای خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی، اقدام به طراحی سایت با استفاده از استاندارد های w3school ، به صورت کاملا قالب اختصاصی ،به صورت تضمینی نمایید.
هدف ما رضایت مشتری میباشد در همین راستا شرکت آرشا اقدام به طراحی سایت و پرداخت هزینه بعد از اتمام کار کار نموده است.
09032560768
09103612915
https://webarsha.ir/
https://www.instagram.com/asm.p.13/

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

نانو سرامیک خودرو، پوششی از پلیمر است که به محکمی شیشه بوده ولی با انعطاف پذیری بالا و ماندگاری طولانی مدت است که مقاومت فوق العاده ای در برابر نور فرابنفش (UV)، خط و خش، مواد شیمیایی و همچنین عوامل مخرب دیگر مانند عوامل محیطی از جمله: خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده دارد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۵۶
کورش

پوشش نانو سرامیک اوراکل، بدنه و شیشه خودروی شما را از خط و خش، اشعه مضر نور خورشید و مواد شیمیایی مصون نگه داشته و خاصیت آبگریزی بالایی را به خودروی شما هدیه می دهد. هم چنین درخشندگی و براقیتی که این محصول به بدنه خودرو می دهد قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد و از این حیث در مقایسه با سایر محصولات، یکه تاز است.

ماده نانوی موجود در این سرامیک دارای خاصیت ترمیم کنندگی و بهبود خودکار است. بدین صورت که در صورت آسیب رنگ بدنه، با گرما دادن به آن، پوشش سرامیکی یکپارچگی مکانیکی و ساختاری خود را مجددا بازیابی کرده و همین نکته باعث ماندگاری چندین ساله این پوشش نانو سرامیک می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۲۲
کورش