جدیدترین مطالب دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

تازه های دنیای مهندسی

طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی سایت آرشا این افتخار را دارد که در راستای خدمت رسانی به شما هم وطنان گرامی، اقدام به طراحی سایت با استفاده از استاندارد های w3school ، به صورت کاملا قالب اختصاصی ،به صورت تضمینی نمایید.
هدف ما رضایت مشتری میباشد در همین راستا شرکت آرشا اقدام به طراحی سایت و پرداخت هزینه بعد از اتمام کار کار نموده است.
09032560768
09103612915
https://webarsha.ir/
https://www.instagram.com/asm.p.13/

دریل شارژی 88 ولت سه نظام فلزی دیوالت

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ق.ظ

گشتاور این دریل پیچ‌گوشتی در 20 حالت مختلف قابل‌تنظیم است و حداکثر این مقدار 24 نیوتن‌متر است. کنترل سرعت حرکت چرخشی این محصول به‌دو شکل لحظه‌ای و بازه‌ای انجام می‌شود. کنترل سرعت بازه‌ای موجب می‌شود تا سرعت حرکت دستگاه از میزان مشخصی بالاتر نرود. این موضوع برای هنگامی که از دستگاه به‌ عنوان پیچ‌گوشتی استفاده می‌کنید اهمیت زیادی دارد. گیربکس دو حالته دارای حالت قدرتی و سرعتی برای استفاده از پیچ گوشتی و سوراخ کاری می باشد حالت اول قدرتی است و سرعت گردش از 0 تا 350 دور بر دقیقه با استفاده از شاسی گازی قابل تنظیم است، حالت دوم سرعتی و سرعت گردش از 0 تا 1500 دور بر دقیقه قابل تنشیم است.پ

دریل شارژی دیوالت 88 ولت مدل MOTO775 ساخت کشور چین و یکی از قدرتمندترین دریل شارژی های حال حاضر بازار ایران است. این دریل شارژی انرژی خود را از باتری 88 ولت (38 ولت واقعی دارای 10 عدد سلول لیتیوم یون 3.8 ولت ) لیتیوم یون تامین می کند.  برای راحتی بیشتر کاربر، یک باتری اضافه به همراه محصول عرضه می‌کند؛ ازاین‌رو در صورت تمام‌شدن شارژ باتری می‌توانید در زمانی بسیار کوتاه، باتری دیگری را جایگزین آن کنید.

سه نظام این دریل شارژی فلزی از نوع خودکار 13 میلی متری است. امکان تغییر میزان گشتاور برای یک دستگاه دریل پیچ‌گوشتی اهمیت زیادی دارد. گشتاور به‌نوعی نمایانگر زور دستگاه بوده و از گشتاورهای بالا برای کار روی سطوح سخت و مقاوم استفاده می‌شود. این محصول گشتاور بالایی برخوردار است. قابلیت تغییر گشتاور به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند از دستگاه برای کار روی سطوح با مقاومت‌هایی مختلف استفاده کند.

دریل شارژی 88 ولت دیوالت

گشتاور این دریل پیچ‌گوشتی در 20 حالت مختلف قابل‌تنظیم است و حداکثر این مقدار 24 نیوتن‌متر است. کنترل سرعت حرکت چرخشی این محصول به‌دو شکل لحظه‌ای و بازه‌ای انجام می‌شود. کنترل سرعت بازه‌ای موجب می‌شود تا سرعت حرکت دستگاه از میزان مشخصی بالاتر نرود. این موضوع برای هنگامی که از دستگاه به‌ عنوان پیچ‌گوشتی استفاده می‌کنید اهمیت زیادی دارد. گیربکس دو حالته دارای حالت قدرتی و سرعتی برای استفاده از پیچ گوشتی و سوراخ کاری می باشد حالت اول قدرتی است و سرعت گردش از 0 تا 350 دور بر دقیقه با استفاده از شاسی گازی قابل تنظیم است، حالت دوم سرعتی و سرعت گردش از 0 تا 1500 دور بر دقیقه قابل تنشیم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۶
کورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی